Vähä mulla naksahti. En oo piirtäny viikkoon. Oon trollaillu wowissa... Son uskomattoman hauskaa. Siel saa olla nii perse ku haluaa. Koitin uusimman lisäosan paikkoja mennä mut mun ukko on nii perse et piti tehä uusia joilla sit trollailin. Jee :D Ihme ettei oo bannattu mun ukkoa ku sen nimi on Dxm :''''DDD Huume...

 

Nyt ku on hakannu wowia nii ei ees vituta. Wowihuumetrippi :'D Mutjoo piirsin äske jotain. Pikkuhiljaa pitäs taas kerätä pallit ja jatkaa piirtoa. Deadlinet ei odota :')

Oon myös lukenu mangoja netissä. Löysin yhe sellase mikä oli iha kiva mut jaksoin lukee vaa pari volumea :'D Siinä oli tosi mageet hahmot. Sit huomasin et siitä on anime. Miks animes aina hyvä tarinankerronta nussitaan kunnolla. Hohhoijjaa silleki. Se oli joku Hitman Reborn. Oikein kiva.

Päivitän Saint Eriä kai joskus kun saan kerättyä itteni lattialta.