Näin kyllä iha ihme unta!

Olin jonku randomin kaa jossai conin tapases ja katoin ku yks mun lempipiirtäjistä piirtää sit mä stalkkasin sitä nii pitkää et siel ei ollu enää paljoo ihmisiä sit me juteltii jotai en kyllä muista mitä mut jotai tuo väri pläää yhdistelmä...plääplääää... Sit me mentii sen asuntoo se oli siellä paikan ylhäällä joku kattohuoneisto mis oli iso ikkuna ja näky joku new york sit me sen mun kaverin kaa istuttii sen sohvalla ja se jotai meni piirtämään. sit se mun kaveri lähti jossai vaihees pois mut mä en suostunu lähtee vaa nukuin siinä sen sohvalla. sit jossaki vaiheessa se piirtäjä käski mun häipyä mut en suostunu lähtee. lusin siinä sohvalla ja se välillä tuli aina huutaa et helvettiin siitä mut en suostunu lähtee ja se sit koitti raahata mua pois mut tein pikkukersat ja makasin lattialla. Pian se kuitenki sit alko sietää sitä mun läsnäoloo ku pummin sen sohvalla. Sit rupesin kritisoimaan sen ruokaa. Sit se makso mulle rahaa et lähtisin pois mut mä sit murtauduin sinne myöhemmin takas ja se taas jotai raivos. Mut sit myöhemmin se opetti mua piirtää ja musta tuli iha ylipro. Divine leveling. Että tällästä... o__o Joku piirtämisen oppimisen pakkomielle?

 

Mä tartten jonku mestarin joka opettaa mua. Ihme fantasioita minulla. Pakkomielle piirtämiseen tullu. Pakko..oppia...piirtään...hyvin...

Täs alemmas kuvas on kaikist mun sarjoist hahmoi :D Tunnistaako? Ja minäkin olen mukana.

En oo pelannu simsiä.